Prosba o pomoc s aktualizací členské základny

Dobrý den kolegyně a kolegové, mám na každého z vás velkou prosbu

 

NOVĚ Podle schválených stanov SKIP vedou evidenci členů i odborné orgány, to znamená i Klub dětských knihoven.

Velmi bych vás prosila o pomoc a vyplnění krátkého dotazníku, který mi ušetří mnoho hodin času, které bych strávila procházením starých papírových přihlášek a vám zabere 2 minuty. Ráda pro vás chystám semináře, workshopy a setkání, ale na evidenci, papírování a úřednickou práci  nejsem ani stavěná ani vybavená danými vlastnostmi. ((Pokud by někoho napadlo, jak mi s tím může pomoct, budu jen ráda. :-))))

Připomínám, že pozice předsedy Klubu dětských knihoven je pouze dobrovolná a práci pro "Klubko" dělám v čase, který uberu naší knihovně nebo po večerech doma.

Pokud mi tedy vyplníte krátký dotazník, případně přepošlete email na dalších knihovny pro děti, uděláte mi tím obrovskou službu. Díky díky díky

Ráda bych, aby členy Klubka SKIP 10 byly konkrétní osoby, nejen instituce. Věřím, že se nám pomůže v osobnější komunikaci a přístupu.

Dotazník vyplní stávající členové i ti, kteří by se k nám rádi přidali.  Z přihlášení pro vás nevyplývá žádná povinnost, budete dostávat informace o akcích a můžete se účastnit setkání a workshopů. 

Samozřejmě se aktivní pomoci nebudu bránit. :) 

 

DOTAZNÍK ZDEhttps://forms.gle/6iz2FCx1fdjJvcoFA